vv Gersloot wint Nuon Club Competitie

Hockey-international Naomi van As kwam zaterdag hoogstpersoonlijk naar Gersloot om een cheque van 10.000 euro te overhandigen aan voetbalvereniging Gersloot. De club was samen met nog acht andere clubs winnaar geworden van de Nuon Club Competitie 2016.

"Wij zijn hartstikke blij", reageerde voorzitter Jeroen de Jonge. Tot dinsdag kon gestemd worden. "Die avond zijn we nog heel fanatiek bezig geweest en hebben we bij veel mensen aangebeld." Het filmpje van Gersloot, waarin de voetballers na de wedstrijd zich net als vroeger wasten in de sloot en schapen als duurzame grasmaaiers figureerden, gooide hoge ogen bij de jury. Het prijzengeld wordt gebruikt voor de bouw van een dorpskamer langs het voetbalveld. Deze vervangt niet alleen de gedateerde doucheruimte en de kantine, maar functioneert ook als klein dorpshuis.

Hieronder het winnende filmpje en de uitreiking.

Maak jouw eigen website met JouwWeb